Förra veckan gästade Gustaf och Ida.
Gustaf och Ida är rackare på bordshockey. Det brukar anordnas turneringar hos dem i Mölndal, och det är med stort engagemang de tar uppgiften. Det har nu gått så långt att idén till en "hockeymentär" fötts. Redan finns lite pilotmaterial filmat, och jag tror på den här idén. Det är precis sånt här som jag tycker är kul med människor. Kan du göra en turnering, så gör en turnering. Kan du göra en hockeymentärfilm, gör en hockeymentärfilm.
Jag skickade just ett sms till Kalle. Jag undrade om vi skulle köra kylskåpet på plats idag. Hoppas han tycker det är en bra idé.
För övrigt var jag förbi Fräntorps folkets hus idag. Där var skivloppis. Jag köpte bland annat Kal P. Dahl - Rock e' Nock.
(tyvärr inte mitt ex på bilden. Min är osignerad)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar